Regulamentul oficial al campaniei promoţionale
“Mai multă bucurie de a fi împreună!”

Campania promoţională pentru consumatori

Perioada campaniei:10.02.2014 – 06.04.2014

 

SECŢIUNEA 1. ORGANIZATORUL CAMPANIEI PROMOŢIONALE

Campania promoţională „Mai multă bucurie de a fi împreună!”este organizată de S.C. Dr. Oetker RO S.R.L., cu sediul în Str. Albeşti, nr. 50, Curtea de Argeş, Jud. Argeş, România, înregistrată la Registrul Comerţului Bucureşti cu numărul J03/1843/1993, CUI 4227295, şi la AUTORITATEA NAŢIONALĂ DE SUPRAVEGHERE A PRELUCRĂRII DATELOR CU CARACTER PERSONAL, în baza notificării nr. 2298/2005 (denumită în continuare “Organizator” sau “S.C. Dr. Oetker RO S.R.L.”).

Campania se derulează prin intermediul agenţiei S.C. MERCURY360 COMMUNICATIONS S.R.L., societate comercială cu sediul în România, Bucureşti, Sector 2, B-dul Dimitrie Pompei, nr. 9-9A, C.U.I. R11295365, înregistrată la Registrul Comerţului cu numărul J40/12388/1998 şi la AUTORITATEA NAŢIONALĂ DE SUPRAVEGHERE A PRELUCRĂRII DATELOR CU CARACTER PERSONAL, în baza notificării nr. 26 (denumită în continuare “Agenţia”).

Decizia de derulare a Campaniei conform regulilor din prezentul regulament (denumit în continuare „Regulamentul Oficial”), este finală şi obligatorie pentru participanţi. Organizatorul îşi rezervă dreptul de a modifica sau schimba prezentul Regulament Oficial prin întocmirea unui act adiţional la prezentul regulament, urmând ca astfel de modificări să intre în vigoare în termen de 24 de ore după anunţul prealabil de prezentare al acestor modificări.

 

SECŢIUNEA 2. TEMEIUL LEGAL

Campania promoţională este organizată în conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor pe piaţă, republicată în Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007.
SECŢIUNEA 3. LOCUL DE DESFĂŞURARE ŞI DURATA CAMPANIEI PROMOŢIONALE
Campania este organizatăşi se desfăşoară în perioada: 10.02.2014 ora 00.00.00 (ora României) – 06.04.2014 ora 23.59.59 (ora României), în conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial, în toate magazinele de pe teritoriul României care comercializează produsele participante şi care sunt semnalizate cu materiale de comunicare (poster, machete presă, pliante promoţionale, materiale de comunicare la punctul de vânzare) în acest sens.

 

SECŢIUNEA 4. DREPTUL DE PARTICIPARE

Campania „Mai multă bucurie de a fi împreună!”este deschisă tuturor persoanelor fizice cu reşedinţa în România, cu vârsta mai mare de 18 ani (împliniţi până la data începerii Campaniei) care respectă prevederile prezentului Regulament Oficial. Participarea la această Campanie implică cunoaşterea şi acceptarea integrală, expresă şi neechivocă a prezentului Regulament Oficial.
La prezenta Campanie nu au dreptul să participe angajaţii S.C. Dr. Oetker RO S.R.L., ai agenţiilor implicate şi ai companiilor distribuitoare ale S.C. Dr. Oetker RO S.R.L. şi membrii familiilor tuturor acestora (copii, părinţi, fraţi/surori, soţ/soţie).

 

SECŢIUNEA 5. PRODUSELE PARTICIPANTE

La aceasta Campanie participăurmătoarele produsemarcaDr. Oetker,ce conţin eticheta promoţionalăşicare se comercializeazăpe teritoriul României, în perioada campaniei (10.02.2014 ora 00.00.00 – 06.04.2014 ora 23.59.59, ora României):

  1. Original Pudding - Praf de budincă cu gust de vanilie;
  2. Original Pudding - Praf de budincă cu gust de ciocolată;
  3. Original Pudding - Praf de budincă cu gust de căpşuni;
  4. Original Pudding - Praf de budincă cu gust de lămâie;
  5. Original Pudding - Praf de budincă cu gust de ciocolată neagră;
  6. Original Pudding - Praf de budincă cu gust de cocos;
  7. Original Pudding - Praf de budincă cu gust de caramel;
  8. Original Pudding - Praf de budincă cu gust de frișcă;
  9. Fruct Pudding cu gust de vanilie si capsuni;
  10. Fruct Pudding cu gust de ciocolată si portocale.

Produsele participante în Campanie sunt ambalaje standard şi conţin, în plus faţă de informaţia obişnuită,o etichetă promoţională lipităpe faţa ambalajului. În interiorul acestei etichete promoţionale se află tipăritun cod promoţional alfanumeric format din 6 caractere.

 

SECŢIUNEA 6. MECANISMUL CAMPANIEI PROMOŢIONALE

Participanţii la prezenta Campanie trebuie să:

  • Achiziţioneze cel puţin un produs participant în perioada campaniei (conform secţiunii 5 a prezentului Regulament);după desfacerea etichetei promoţionale, participantul descoperă un cod unic, format din 6 caractere alfanumerice;
  1. Înscrie codul promoţionalunic prin:
  • SMS, la numărul 1747 (număr cu tarif normal stabilit de reţelele de telefonie mobilă din care este trimis SMS-ul; numărul este valabil în următoarele reţele de telefonie mobilă: Vodafone, Orange, Cosmote). Mesajul de SMS trebuie să conţină codul unic de pe eticheta promoţională.După ce SMS-ul a fost trimis, participanţii vor primi un mesaj de confirmare;
  • WEB, la adresawww.oetker.ro, în secțiunea dedicată campaniei. Participanţii trebuie să completeze formularul de participare, cu datele personale (nume, prenume, număr de telefon valid, adresa de e-mail, adresă de domiciliu şi data naşterii), să introducă codul de pe eticheta promoţională. După ce codul unic a fost înregistrat pe website, participanţii vor primi un mesaj de confirmare.

Partipanții au șansa să câștige:
- unul dintre cele 3 kit-uri de călătorie acordate zilnic;
- un weekend la munte acordat prin extragere săptămânală;
- marele premiu, acordat la finalul campaniei prin tragere la sorți, un autoturism Seat Leon.
Codul promoţional este unic şi poate fi înscris o singură dată încadrul prezentei campanii. Etichetele promoţionale înscrise în Campanie, ce conţin codul promoţional, împreună cu ambalajele pe care sunt lipite aceste etichete trebuie păstrate pentru validare în eventualitatea câştigării unui premiu la tragerea la sorţi sau a unui premiu instant.
*Participanţii vor suporta costurile pentru fiecare SMS trimis în perioada Campaniei la numărul 1747 (tarif stabilit de reţelele de telefonie mobilă din care este trimis SMS-ul).
Un participant unic, definit de acelaşi număr de telefon, poate câştiga în cadrul prezentei campanii un singur premiuzilnic, un singur premiu săptămânal şi un singur premiuoferit prin tragere la sorţi.Dacă ulterior, la validare, se constată că 2 sau mai multe intrări câştigătoare ale unor premii de același tipaparţin aceluiaşi participant, definit de acelaşi nume, prenume, adresă completă, acesta are dreptul să primească un singur premiu din fiecare categorie.
Un participant unic poate înscrie maximum 5 coduri unice pe zi.
În condiţiile în care un participant unic (definit de acelaşi număr de telefon) înscrie în Campanie consecutiv 10 coduri invalide, indiferent de canalul de înscriere (Web sau SMS), contul acestuia va fi blocat şi nu va mai putea înscrie noi coduri în Campanie.

 

VALIDAREA ÎNREGISTRĂRILOR
Pentru a putea fi declarate valide, înregistrările prin SMS şi/sau Webtrebuie să îndeplinească, cumulativ, în mod obligatoriu şi fără echivoc următoarele condiţii:
Înscrierile prin SMS la numărul 1747:

  • înscrierile trebuie să se facă în perioada desfăşurării Campaniei,10.02.2014 ora 00.00.00 – 06.04.2014 ora 23.59.59, ora României;
  • să conţină codul unic aflat pe eticheta promoţională de pe produsele participante;
  • codul unic să nu existe în baza de date ca fiind înscris anterior.

Înscrierile prin Web la adresa www.oetker.ro:

  • înscrierile trebuie să se facă în perioada desfăşurării Campaniei,10.02.2014 ora 00.00.00 – 06.04.2014 ora 23.59.59, ora României;
  • formularul de înscriere trebuie să fie completat corect cu următoarele informaţii obligatorii: codul unic înscris pe eticheta promoţională, nume, prenume, număr de telefon valid, adresa de e-mail, data naşterii și adresa de domiciliu.
  • codul unic să nu existe în baza de date ca fiind înscris anterior.

 

Mesajele Campaniei:
Pentru fiecare cod promoţional înscris, Participantul va primi un mesaj de răspuns prin SMS sau în pagina web în care s-a facut înscrierea, după cum urmează:
Mesaje trimise înainte de începerea promoţiei
Promotia Original Pudding incepe la data de 10.02.2014. Trimite codul dupa aceasta data! Te asteptam cu multe premii dragi!
Mesaje trimise în perioada campaniei, dacă acestea conţin un cod promoţional câştigător:
Felicitari!Ai castigat un kit de calatorie.Pastreaza ambalajul produsului cu eticheta promotionala.Te vom contacta in maxim 5 zile pentru validare.
Mesaje trimise în perioada campaniei, dacă acestea conţin un cod promoţional valid:
Felicitari! Ai sansa sa castigi un weekend la munte sau marele premiu, un SEAT LEON. Pastreaza ambalajul cu eticheta promotionala pentru validare. Succes!
Felicitari! Azi ai inscris 2 coduri la promotia „Mai multa bucurie de a fi impreuna!”. Poti inscrie maxim 5 coduri unice in fiecare zi. Succes!
Felicitari! Azi ai inscris 3 coduri la promotia „Mai multa bucurie de a fi impreuna!”. Poti inscrie maxim 5 coduri unice in fiecare zi. Succes!
Felicitari! Azi ai inscris 4 coduri la promotia „Mai multa bucurie de a fi impreuna!”. Poti inscrie maxim 5 coduri unice in fiecare zi. Succes!
Felicitari! Ai inscris numarul maxim de coduri pentru ziua de azi la promotia „Mai multa bucurie de a fi impreuna!”.Te asteptam si maine cu noi sanse de castig.
Mesaje trimise în perioada campaniei, daca acestea contin un mesaj invalid:
Cod invalid! Scrie cu atentie codul unic format din 6 caractere de pe eticheta promotionala. Detalii pe www.oetker.ro.
Mesaje trimise în perioada campaniei, daca acestea contin un mesaj sau sir de caractere numerice care a mai fost trimis în cadrul promoţiei (indiferent de canalul de înscriere, Web sau SMS):
Mesaj invalid! Acest cod a mai fost folosit! Te rugam sa inscrii un alt cod unic. Detalii www.oetker.ro.
Daca s-a depăşit limita de maxim 5 înscrieri/zi:
Ai depasit limita maxima de inscrieri intr-o zi: 5. Te asteptam si maine cu noi inscrieri. Succes!
Mesaje trimise după încheirea promoţiei, când se trimit SMS-uri / mesaje web:
Promotia „Mai multa bucurie de a fi impreuna!” de la Dr.Oetker s-a incheiat la data de 06.04.2014. Iti multumim pentru participare!

 

SECŢIUNEA 7. PREMIILE CAMPANIEI PROMOŢIONALE

Premiile oferite în cadrul prezentei Campanii promoţionale pot fi vizualizate în tabelul următor:

Tip premiu

Număr premii

Valoarea individuală
(RON, cu TVA inclus)

Valoarea totală
(RON, cu TVA inclus)

Premii oferite instant   
Kit călătorie 168 190.82 32058.36
Premii oferite prin tragere la sorţi săptămânale  
Un Weekend la munte 8 1400 11200
Premiu oferit prin tragere la sorţi finală   
Autoturism Seat Leon 1 54467.55 54467.55
Total 177   97725.92

Valoarea totală brută a premiilor oferite în cadrul Campaniei este 109205.45RON cu TVAinclus (incluzând impozitul pe premii).
Participanţilor la Campanie nu le sunt impuse nici un fel de cheltuieli directe sau indirecte suplimentare, cu excepţia cheltuielilor normale de desfăşurare a Campaniei (costul de achiziţionare a produselor Dr. Oetker participante, costul de trimitere a SMS-urilor şi costul conexiunii la Internet). Nu se poate acorda contravaloarea în bani a premiilor acordate instant în cadrul prezentei Campanii, respectiv nu se pot schimba premiile oferite instant.Premiile din imaginile folosite pe materialele de promovare a Campaniei sunt doar cu titlu de prezentare.

 

Descrierea premiilor:
Kit de calatorie pentru copii format din:
1. Un ghiozdanel Trunki – dimensiune21,5 x 41 cm;
2. Sticlă pliabilă pentru lichide, 300 ml; Dimensiune: 120x210 mm; Culoare: roșu, buburuză;
3.  Pernă  pentru călătorii: Dimensiune: 27x24x7 cm; Culoare: alb cu negru;
4. 100 de jocuri pentru copii de luat și-n călătorii: Cartonașe refolosibile cu marker. Cu aceste cartonașe educative, copiii desenează, caută diferențe, descoperă obiecte ascunse, se joacă și învață. Cartonașele se șterg ușor și pot fi folosite în mod repetat.  Markerul  este atașat în cutie. Se șterge cu un material uscat. 

Premiul constând într-un weekend la munte va fi oferit sub forma unui voucher turistic în valoare de 1400 RON care acoperă următoarele servicii, cu titlu orientativ:
-  week-end la munte, pe teritoriul României;
-  cazare și masa inclusă, pentru 2 adulți și maximum 2 copii cu vârstă sub 12 ani.
Valabilitate voucher: de la data emiterii  termen de 6 luni calendaristice (valabilitatea va fi trecuta pe voucher).
Nu include transportul câștigătorului la destinația aleasă de acesta.
Nu se poate acorda valoarea in bani a premiului si nu se poate returna nici un rest de plata catre castigatori in cazul in care voucherul este folosit partial. Acesta poate fi insa reportat pentru alte servicii in cadrul termenului de valabilitate.
Daca valoarea serviciilor comandate de castigator agentiei de turism depaseste valoarea voucherului, posesorul acestuia va achita personal diferenta catre agentie.
Voucherul poate fi folosit doar pentru servicii in Romania.
Voucherul nu poate fi predat de catre castigatorul validat unei terte persone.

Premiul constand intr-un autoturism marca SEAT Leon are urmatoarele specificatii:

  • Leon Reference 1.2 TSI 86 CP
  • Benzina; 1.2 L; 63 KW; 85 CP;
  • Manuala – 5 trepte; 4 usi.

 

Acordarea premiilor instant:
Înainte de începerea campaniei va avea loc o extragere aleatoare, prin care se vor desemna 168 de momente câştigătoare pentru fiecare premiu instant acordat în perioada campaniei.
Toate momentele câştigătoare se vor extrage în formatul: [zi/ora/minut/secundă] pentru fiecare premiu instant acordat. Premiul instant poate fi câştigat de primul Participant care a trimis un cod unic valid prin SMS/Web în momentul câştigător sau imediat după momentul câştigător extras în intervalul orar respectiv. Următorii 3 participanţi cu intrări valide după momentul câştigător din intervalul orar respectiv sunt consideraţi “Rezerve”.Pentru fiecare zi a campaniei vor fi alese 3 momente câstigătoare în intervalul orar 00:00:00 – 23:59:59.
Dacă într-un moment câştigător sau imediat după acesta nu se acumulează nici o înscriere, premiul se va acorda în momentul în care se face prima înscriere în promoţie de la momentul desemnat câştigător. Astfel, pe toata durata campaniei vor fi alese 168 de momente câştigătoare, în urma cărora vor fi acordate premiile instant, adica maximum168 de premii.

 

SECŢIUNEA 8. TRAGERILE LA SORŢI SI DESEMNAREA CÂŞTIGĂTORILOR

Premii acordate prin trageri la sorţi săptămânale

Cele 8 premii constând într-un weekend la munte vor fi acordate prin trageri la sorţi săptămânale (câte un premiu pe săptămână). Tragerile la sorţi vor avea loc la sediul Agenției, după următorul orar:

  • înscrierile valide din perioada 10.02.2014, ora 00.00.00 – 16.02.2014, ora 23.59.59, ora României, intră la tragerea la sorţi din data de 17.02.2014;
  • înscrierile valide din perioada 17.02.2014, ora 00.00.00 – 23.02.2014, ora 23.59.59, ora României, intră la tragerea la sorţi din data de 24.02.2014;
  • înscrierile valide din perioada 24.02.2014, ora 00.00.00 – 02.03.2014, ora 23.59.59, ora României, intră la tragerea la sorţi din data de 03.03.2014;
  • înscrierile valide din perioada 03.03.2014, ora 00.00.00 – 09.03.2014, ora 23.59.59, ora României, intră la tragerea la sorţi din data de 10.03.2014;
  • înscrierile valide din perioada 10.03.2014, ora 00.00.00 – 16.03.2014, ora 23.59.59, ora României, intră la tragerea la sorţi din data de 17.03.2014;
  • înscrierile valide din perioada 17.03.2014, ora 00.00.00 – 23.03.2014, ora 23.59.59, ora României, intră la tragerea la sorţi din data de 24.03.2014;
  • înscrierile valide din perioada 24.03.2014, ora 00.00.00 – 30.03.2014, ora 23.59.59, ora României, intră la tragerea la sorţi din data de 31.03.2014;
  • înscrierile valide din perioada 31.03.2014, ora 00.00.00 – 06.04.2014, ora 23.59.59, ora României, intră la tragerea la sorţi din data de 07.04.2014.

Se vor extrage în plus 5 rezerve pentru premiile săptămânale. Se va apela la rezerve în condiţiile încare unul dintre câștigătorii extrași nu îndeplinește condiţiile de validare. Procedura de validare arezervelor este aceeaşi ca şi în cazul câştigătorului.

 

Premiu acordat prin tragerea la sorţi finală

Tragerea la sorţi a câştigătorului marelui premiu al Campaniei constând într-un autoturism Seat Leon, va fi electronică si va avea loc în data de 8.04.2014, la sediul Agenţiei, în prezenţa unui reprezentant al acesteia, a unui reprezentant Dr. Oetker şi a unui notar public / avocat. La tragerea la sorţi din data de 08.04.2014 participă toate intrările valide din perioada 10.02.2014 ora 00.00.00 – 06.04.2014 ora 23.59.59.
Se vor extrage în plus 5 rezerve pentru marele premiu. Se va apela la rezerve în condiţiile în care câstigatorul extras nu îndeplineste condiţiile de validare. Procedura de validare a rezervelor este aceeaşi ca şi în cazul câştigătorului.
Lista câştigătorilor validaţi conţinând numele şi prenumele câştigătorilor şi premiile câştigate va fi publicată, în termen de maxim 10 de zile lucrătoare de la data validării câştigătorilor, pe website-ulwww.oetker.ro.

 

SECŢIUNEA 9. ANUNŢAREA CÂŞTIGĂTORILOR, VALIDAREA ŞI ACORDAREA PREMIILOR

Premii oferite instant

Anunţare
Câştigătorii premiilor instant vor afla pe loc despre premiul câştigat, după primirea mesajului de confirmare a înscrierii codului unic.Aceştia vor fi anunţaţi telefonic de către un reprezentant al Organizatorului în legătură cu premiul câştigat şi procedura de validare în termen de maximum5 zile lucrătoare de la data câştigării premiului. Reprezentanţii Organizatorului vor încerca stabilirea contactului cu fiecare câştigător apelând numărul de mobil de maximum 5 ori, în 5 zile diferite, în intervale orare diferite (în intervalul orar 9.00 – 18.00).
Dacă, din motive independente de voinţa Organizatorului, câştigătorul nu poate fi contactat de către Organizator în condiţiile stabilite (are telefonul închis sau nu răspunde la nici unul dintre apeluri), se va apela la rezerve, în ordinea în care acestea au fost extrase. Procedura de anunţare a rezervelor este aceeaşi cu procedura de anunţare a câştigătorului. În cazul în care rezervele nu vor putea fi contactate, în termen de maxim 30 de zile lucrătoare de la data extragerii, premiul nu se mai acorda şi va rămâne în proprietatea Organizatorului.
Validare
Pentru a fi validaţi, participanţii desemnaţi câştigători trebuie să trimită o fotografie/imagine scanată aambalajului de Original Pudding/Fruct Pudding pe care este lipită eticheta promoţională ce conţine codul unic extras câştigător, în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data anunţării, prin una din următoarele metode:
- prin fax, la numărul 021.318.65.13. Faxul trebuie să conţină fotografia/imaginea scanatăa ambalajului de Original Pudding/Fruct Pudding pe care este lipită eticheta promoţională ce conţine codul unic desemnat câştigător, numele Campaniei, numele, prenumele, adresa participantului şi numărul de telefon;
- prin e-mail, la adresa validare@mercury360.ro. Fotografia/imaginea scanatăaambalajului de Original Pudding/Fruct Puddingpe care este lipită eticheta promoţională, trebuie scanată în format .jpg sau .pdf şi ataşată, subiectul e-mailului trebuie să fie numele Campaniei, iar în corpul e-mailului trebuie scrise datele cu caracter personal ale câştigătorului (nume, prenume adresa completă şi numărul de telefon).
Codul promoţional înscris pe eticheta promoţională şi prezentat pentru validare trebuie să corespundă codului unic desemnat câştigător.
Participanţii care din orice motiv nu trimit documentele de validare în condiţiile descrise de Regulament, în termen de maxim 5 zile lucrătoare, sau se constată existenţa unor neconcordanţe între datele comunicate prin mesajul validat drept câştigător şi cele prezentate reprezentantului Organizatorului, acesţia vor fi invalidaţi şi se va apela la rezerve, în ordinea extragerii lor, urmând ca şi acestea să parcurgă procesul de validare, fiecare etapă având un număr de zile egal cu cel de validare a câştigătorilor extraşi. Organizatorul nu va acorda nici o despăgubire în bani sau alte beneficii potenţialilor câştigători care nu respectă sau nu întrunesc întocmai cerinţele Regulamentului.
Acordarea premiilor
Premiile instant vor fi trimise prin curier la adresa comunicată în momentul anunţării câştigătorilor, în termen de maxim 20 zile lucrătoare de la data validării.

 

Premii oferite prin tragere la sorţi

Anunţare
Participantuldesemnat câştigătorulpremiului oferit prin tragere la sorţi va fi anunţat telefonic de către un reprezentant al Organizatorului în legătură cu premiul câştigat şi procedura de validare în termen de maxim 5 de zile lucrătoare de la data extragerii. Reprezentanţii Organizatorului vor încerca stabilirea contactului cu participantul desemnat câştigător apelând numărul de telefon mobil de maximum 5 ori, în 5 zile diferite, în intervale orare diferite (în intervalul orar 9.00 – 18.00).
Dacă, din motive independente de voinţa Organizatorului, câştigătorul nu poate fi contactat de către Organizator în condiţiile stabilite (are telefonul închis sau nu răspunde la nici unul dintre apeluri), se va apela la rezerve, în ordinea în care acestea au fost extrase. Procedura de anunţare a rezervelor este aceeaşi cu procedura deanunţare a câştigătorului. În cazul în care rezervele nu vor putea fi contactate, în termen de maxim 30 de zile lucrătoare de la data extragerii, premiul nu se mai acorda şi va rămâne în proprietatea Organizatorului.
În cazul în care codul promoţional valid, a fost înscris în Campanie prin SMS, va fi considerată câştigătoare la Campanie persoana care răspunde la telefonul mobil în momentul anunţării, confirmă participarea la Campanie şi poate parcurge procedura de validare conform condiţiilor din Regulament. Odată cu anunţarea, Reprezentanţii Organizatorului vor colecta datele complete ale câştigătorilor (nume, prenume şi adresa completă).
Validare
Pentru a fi validat, participantul desemnat câştigător trebuie să trimită o fotografie/imagine scanată aambalajului de Original Pudding/Fruct Pudding pe care este lipită eticheta promoţională ce conţine codul unic extras câştigător, în termen de maxim 5 zile lucrătoare de la data anunţării, prin una din următoarele metode:
- prin fax, la numărul 021.318.65.13. Faxul trebuie să conţină fotografia/imaginea scanatăa ambalajului de Original Pudding/Fruct Puddingpe care este lipită eticheta promoţională ce conţine codul unic desemnat câştigător, numele Campaniei, numele, prenumele, adresa participantului şi numărul de telefon;
- prin e-mail, la adresa validare@mercury360.ro. Fotografia/imaginea scanatăaambalajului de Original Pudding/Fruct Puddingpe care este lipită eticheta promoţională, trebuie scanată în format .jpg sau .pdf şi ataşată, subiectul e-mailului trebuie să fie numele Campaniei, iar în corpul e-mailului trebuie scrise datele cu caracter personal ale câştigătorului (nume, prenume adresa completă şi numărul de telefon).
Codul promoţional înscris pe eticheta promoţională şi prezentat pentru validare trebuie să corespundă codului unic desemnat câştigător.
Participantul trebuie să trimită şi copia buletinului/cărţii de identitate pentru îndeplinirea formalităţilor legale impuse de Codul Fiscal cu privire la plata impozitelor veniturilor câştigate din premii.
În cazul în care participantul desemnat câştigător nu trimite documentele de validare în condiţiile descrise de Regulament, acestava fi invalidat şi se va apela la rezerve, în ordinea extragerii lor, urmând ca şi acestea să parcurgă procesul de validare, fiecare etapă având un număr de zile egal cu cel de validare a câştigătorului extras.
Acordarea premiilor
Voucher-ul turistic va fi trimis prin curier în termen de 20 de zile lucrătoare de la data validării premiului.
Marele premiu – Automobil SEAT LEON va putea fi ridicat de către Participantul câştigător la data comunicata telefonic de la sediul Dr. Oetker. În momentul ridicarii premiului, Participantul câştigător trebuie să prezinte documentul de identitate în copie şi original. Dacă nu se respectă termenul stabilit de către Organizator, câştigătorul în cauza pierde orice drept asupra premiului, apelându-se la rezervă. Procedura de validare a rezervei este aceeaşi cu procedura de validare a câştigătorului.

 

SECŢIUNEA 10. ERORI, COMUNICARI PUBLICITARE NECORESPUNZATOARE

Etichetele promoţionale/ambalajelecare sunt deteriorate, falsificate, inventate, cât şi orice altă imitaţie sunt considerate nule şi nu vor fi luate în considerare în cadrul Campaniei. Orice încercare de falsificare va fi pedepsită conform legislaţiei în vigoare. Organizatorul prezentei Campanii, precum şi celelalte firme implicate în promoţie nu îşi asumă nicio răspundere pentru etichetele promoţionale/ambalajele necorespunzătoare (deteriorate, falsificate, pierdute, înstrăinate) sau pentru orice alţi factori care ar putea afecta dreptul de participare la prezenta Campanie, şi nici nu va fi obligat să acorde premiile pe baza unor astfel de etichete promoţionale/ambalaje care nu întrunesc toate condiţiile prevăzute în prezentul Regulament Oficial, pentru a fi validate.
Organizatorul nu va fi responsabil de pierderea etichetelor cu codurile promoţionale valide, de înstrăinarea lor şi nici nu va fi obligat să acorde premiile pe baza unor astfel de ambalaje care nu întrunesc toate condiţiile prevăzute în acest Regulament. De asemenea, Organizatorul nu va fi răspunzator de modul în care societăţile de distribuţie şi magazinele ce comercializează produsele participante la Campanie manipulează, organizează, distribuie şi/sau vând produsele participante la Campanie şi nici de eventualele deteriorari ale ambalajelor care ar putea rezulta din aceste activităţi.

 

SECŢIUNEA 11. RESPONSABILITATE

Organizatorul nu îşi asumă responsabilitatea şi nu va fi numit parte în cazurile referitoare la dreptul de proprietate asupra premiilor. Toate litigiile referitoare la dreptul de proprietate a premiilor nu vor influenţa principiul conform căruia Organizatorul Campaniei va acorda premiul persoanei care respectă prevederile acestui Regulament Oficial. Din momentul primirii premiilor de către câştigător, Organizatorul nu mai răspunde de integritatea şi calitatea acestora.
Organizatorul Campaniei va acorda premii Participanţilor care au luat parte la Campanie, în conformitate cu prevederile prezentului Regulament Oficial şi care fac dovada achiziţionării produselor participante la Campanie, prin eticheta promoţională ce conţine codul promoţional.
În cazul în care Organizatorul constată că un câştigător nu a îndeplinit şi/sau nu a respectat condiţiile stipulate de prezentul Regulament Oficial, Organizatorul îşi rezervă dreptul de a suspenda oricând drepturile şi beneficiile ce revin câştigătorului, fără ca Organizatorul să datoreze vreo despăgubire sau plată respectivului câştigător. În cazul în care Organizatorul constată asemenea situaţii după ce premiul a fost deja acordat, respectivul câştigător va restitui Organizatorului valoarea premiului şi cheltuielile aferente suportate de Organizator în legătură cu aceasta.
Organizatorul nu are nici o obligaţie de a întreţine corespondenţa cu solicitanţii unor revendicări necâştigătoare ce apar ulterior acordării efective a premiilor oferite în cadrul acestei Campanii.
Organizatorul nu îşi asumă responsabilitatea pentru:

    • Pierderile, întârzierile sau întreruperile neanunţate ale serviciului de mesaje SMS şi Internet,generate de reţelele de telefonie mobilă sau de oricare alte defecţiuni sau probleme tehnice independente de voinţa Organizatorului;
    • Situaţiile în care numărul de telefon de pe care este primit un mesaj SMS nu poate fi identificat şi ca atare Organizatorul nu va putea contacta participanţii la campanie;
    • Situaţiile în care mai multe persoane revendică acelaşi cod promoţional de pe etichetele promoţionale; în acest caz va fi validat câştigător acel participant care face dovada etichetei promoţionale în original;
    • Eventualele dispute legate de drepturile asupra numerelor de telefon de pe care s-au trimis SMS-urile la numărul scurt al campaniei;
    • Organizatorul nu va fi responsabil pentru achiziţionarea produselor participante la promoţie ale căror coduri promoţionale nu sunt întregi si vizibile;
    • Situaţiile în care participanţii înscriu pe pagina web un număr de telefon incorect şi din această cauză câştigătorul nu pot fi contactat pentru a fi validat;
  • Situaţiile în care consumatorii achiziţionează în perioada campaniei promoţionale produse neparticipante la promoţie sau cu etichete promoţionale vandalizate (desfăcute şi răzuite) sau care au înscripţionate coduri ilizibile.
  • Eventuale greşeli de tipărire a ambalajelor, inclusiv a codurilor înscripţionate pe ambalaje şi erorile din comunicările publicitare;
  • Organizatorul nu este responsabil şi nu se va implica în nici un mod în formalităţile necesare eliberării documentelor de călătorie care îi privesc în mod personal pe câştigătorul premiului şi pe însoţitorii acestuia (paşaport, asigurare de sănătate, acorduri, autorizaţii, etc). Toate obligaţiile şi formalităţile necesare în vederea eliberării unor asemenea documente sunt în sarcina acestora.
  • Existenţa sau apariţia până la data plecării în excursie a oricărei cauze de împiedicare a câştigătorului sau a însoţitorilor acestuia de a beneficia de excursie, nu naşte nici o obligaţie de compensare, despăgubire sau de altă natură în sarcina Organizatorului.

Organizatorul are dreptul de a invalida SMS-urile de participare/înregistrările care conţin informaţii false ori vădit eronate (de exemplu, cod promoţional greşit) şi care nu îndeplinesc condiţiile de validare menţionate în prezentul Regulament.
Organizatorul îşi rezervă dreptul de a verifica şi monitoriza modul în care se desfăşoară înscrierile în campanie. În cazul în care se observă anumite tentative de fraudăînscrierile respective vor fi anulate.
Organizatorul îşi rezervă dreptul de a exclude definitiv orice persoană participantăîn campanie care, prin comportamentul fraudulos, afectează bunul mers al campaniei.
Organizatorul este îndreptăţit să ia toate măsurile necesare în caz de tentativă de frauda a sistemului, abuz sau orice alte tentative care ar putea afecta imaginea sau costurile acestei Campanii. Orice intenţie de influenţare a rezultatelor Campaniei va avea ca rezultat eliminarea din Campanie. Încercarea de fraudă, precum înscrierea aceleiaşi persoane folosind numere de telefon diferite vor rezulta în descalificarea respectivului consumator şi implicit acesta nu va mai avea dreptul de a primi premiul. În cazul în care sunt identificate persoane care au influenţat sau care au facilitat câştigarea de premii, Organizatorul are dreptul de a cere urmărirea în instanţă a respectivelor persoane, pe baza dovezilor existente.

 

SECŢIUNEA 12. PERSOANELE LIPSITE DE CAPACITATE DE EXERCIŢIU

În cazul în care câştigătorul Marelui Premiu acordat în aceasta Campanie se afla în imposibilitate fizică de a se deplasa, predarea acestuia se poate face către o persoanaîmputernicită de către câştigător numai în baza unei procuri autentificate de către un Notar Public. Această procură autentificată va împuternici reprezentantul câştigătorului să semneze inclusiv declaraţia prin care Organizatorul este exonerat de orice răspundere care ar putea decurge din acordarea oficială a premiului către persoana împuternicită în acest sens, precum şi de plata oricăror despăgubiri sau soluţionarea oricăror reclamaţii legate de acesta.

 

SECŢIUNEA 13. CONFIDENŢIALITATEA DATELOR

Organizatorul, în vederea desfăşurării Campaniei, prelucrează datele personale ale Participanţilor la această promoţie în conformitate cu Legea 677/2001, în calitate de operator înregistrat la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal în baza notificării nr. 2298. Prin comunicarea datelor cu caracter personal în modalităţile indicate în mod expres prin Regulament, participanţii îşi exprimă acordul expres şi neechivoc, ca datele lor cu caracter personal să intre în baza de date a Organizatorului în vederea validării, atribuirii premiilor şi îndeplinirii obligaţiilor fiscale ale organizatorilor de promoţii. Comunicarile ulterioare cu caracter publicitar şi de marketing direct vor fi adresate doar acelor consumatori care şi-au dat acordul explicit şi neechivoc în acest sens bifând căsuţa "Da" corespunzătoare întrebării "Acceptaţi ca în viitor să primiţi comunicări comerciale despre produsele, serviciile şi promoţiile Dr. Oetker? [DA] [NU]" de pe site-ul campaniei.
Organizatorul şi Agenţia garantează confidenţialitatea datelor cu caracter personal ale tuturor Participanţilor. Participantul la Campanie, în calitate de persoană vizată, are, conform Legii 677/2001, următoarele drepturi: dreptul la informare (art. 12), dreptul la acces la date (art.13), dreptul la intervenţie asupra datelor (art. 14), dreptul la opoziţie (art. 15), dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale (art. 17) şi dreptul de a se adresa justiţiei (art. 18).
Pentru exercitarea acestor drepturi, Participanţii vor trimite Organizatorului S.C. Dr. Oetker RO S.R.L., cu sediul în Str. Albeşti, nr. 50, Curtea de Argeş, Jud. Argeş, România, o cerere întocmită în formă scrisă, datată şi semnată.
Datele cu caracter personal colectate în cadrul acestei Campanii nu vor fi dezvăluite către terţi cu excepţia cazurilor în care Organizatorul trebuie să respecte obligaţiile impuse de legislaţia în vigoare. Codul numeric personal, precum şi Seria BI/CI vor fi colectate doar în cazul câştigătorilor unor premii cu valoare care depăşeşte 600 RON, conform obligaţiei impuse de Codul Fiscal de completare a Declaraţiei 205 - Declaraţia informativă privind impozitul reţinut pe veniturile cu regim de reţinere la sursa, pe beneficiari de venit, cuprinsa în Ordinul 2017/2006 publicat în Monitorul Oficial nr. 56 din 20.01.2006. Numele şi prenumele câştigătorilor şi premiile câştigate în cadrul Campaniei vor fi publicate conform obligaţiilor impuse de Ordonanţa de Guvern nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor de piaţă, republicată în Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007.
Participanţii au dreptul de a obţine de la Organizator, la cerere şi în mod gratuit confirmarea faptului că datele care îi privesc sunt sau nu sunt prelucrate de acesta şi au, de asemenea, dreptul de a se opune în orice moment ca datele care îi vizează să facă obiectul unei prelucrări, cu excepţia cazurilor în care există dispoziţii legale contrare. Participanţii au dreptul de a solicita, printr-o cerere scrisă adresată Organizatorului, ştergerea sau actualizarea datelor personale în conformitate cu prevederile Legii 677/2001. În vederea exercitării acestor drepturi, Participantul la Campanie va transmite o cerere scrisă, datată şi semnată către S.C. Dr. Oetker RO S.R.L., cu sediul în Str. Albeşti, nr. 50, Curtea de Argeş, Jud. Argeş, România, în atentia Serviciul Consumatorului.Organizatorul le poate solicita Participanţilor acordul pentru a utiliza în mod gratuit, în diverse materiale tipărite, audio si video, numele, prenumele lor, oraşul de reşedinţa, imaginea şi vocea. Participanţii nu vor fi obligaţi să îşi exprime acest acord, acest lucru rămânând la libera lor alegere. În cazul în care participanţii vor dori să îşi exprime acordul în acest sens, acest lucru va fi consemnat printr-o declaraţie scrisă semnată de aceştia.

 

SECŢIUNEA 14. TAXE ŞI IMPOZITE

Organizatorul se obligă să calculeze şi să vireze impozitul datorat pentru veniturile obţinute de către câştigători prin primirea Premiilor Campaniei, în conformitate cu dispoziţiile Codului Fiscal legea 571/2003 cu modificarile in vigoare.
Organizatorul va depune declaraţii de venit la autoritatea fiscală competentă pentru veniturile din acest regulament. Orice alte declaraţii de venit şi cheltuieli ce derivă din câştigarea Premiilor cad în sarcina exclusivă a câştigătorului.
Organizatorul nu va avea nici o răspundere faţă de eventualele cheltuieli suplimentare suportate de către participant în legătură cu această Campanie.

 

SECŢIUNEA 15. ÎNCETAREA CAMPANIEI

Prezenta Campanie poate înceta numai în cazul apariţiei unui eveniment ce constituie forţă majoră*, inclusiv în cazul imposibilităţii Organizatorului, din motive independente de voinţa sa, de a o continua.
*Forţă Majoră, convenită ca fiind evenimentul imprevizibil şi de neînlăturat, petrecut după intrarea în vigoare a prezentului Regulament Oficial şi care împiedică partea sau părţile să-şi îndeplinească obligaţiile contractuale, exonerează de răspundere partea care o invocă, pe durata de existenţă a cazului de Forţă Majoră,confirmat de Camera de Comerţ şi Industrie a României.
În intelesul prezentului Regulament constituie cazuri de forţă majoră următoarele evenimente:

  • pierderea bazelor de date care conţin codurile promoţionale şi numerele de identificare unice;
  • avarierea sistemului informatic de stocare a datelor şi acordare a premiilor;
  • erori în tipărirea codurilor promoţionale, inclusiv produse prin eroare umană;
  • tentative de fraudă ale mecanismului Campaniei prin mijloace electronice sau alte mijloace;
  • orice reglementare care poate aparea ulterior intrării în vigoare a Regulamentului şi care poate interzice sau modifica termenii acestuia;

Enumerarea de mai sus nu este limitativă fiind utilizată numai în scop exemplificativ.
Dacă o situaţie de forţă majoră, inclusiv imposibilitatea Organizatorului din motive independente de voinţa sa, împiedică sau întârzie total sau parţial executarea Regulamentului Oficial şi continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligaţiilor sale pentru perioada în care această îndeplinire va fi împiedicată sau întârziată, conform art.1082 şi 1083 Codul Civil. În cazul în care invocă forţă majoră, Organizatorul este obligat să comunice existenţa acestuia participanţilor la Campanie, în termen de 5 (cinci) zile lucrătoare de la apariţia cazului de forţă majoră.

 

SECŢIUNEA 16. LITIGII

Eventualele litigii apărute între Organizator şi Participanţii la prezenta Campanie se vor rezolva pe cale amiabilă sau în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluţionate de instanţele judecătoreşti competente din România.
Eventualele reclamaţii legate de derularea Campaniei se vor putea trimite cătreS.C. Dr. Oetker RO S.R.L., cu sediul în Str. Albeşti, nr.50, Curtea de Argeş, Jud. Argeş până pe 21.04.2014. După această dată Organizatorul nu va mai lua în consideraţie nicio contestaţie.

 

SECŢIUNEA 17. REGULAMENTUL OFICIAL

Prin participarea la această Campanie, participanţii sunt de acord să respecte şi să se conformeze tuturor prevederilor, termenilor şi condiţiilor prezentului Regulament Oficial. Regulamentul de participare/desfăşurare al campaniei promoţionale este disponibil, în modgratuit, oricărui solicitant, pe site-ul www.oetker.ro sau, printr-o solicitare scrisă cătreS.C. Dr. Oetker RO S.R.L., cu sediul în Str. Albeşti, nr. 50, Curtea de Argeş, Jud. Argeş, România.
Orice modificare a regulilor de participare la Campanie, a modului de desfăşurare a acesteia, a perioadei valabilităţii acesteia, vor fi anunţate public de Organizator;anunţul va fi făcut pe site-ul www.oetker.ro.
Prezentul Regulament Oficial a fost redactat cu respectarea prevederilor Ordonanţei de Guvern nr.99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor de piaţă, republicată în Monitorul Oficial nr. 603 din 31.08.2007şi a fost semnat în 3 exemplare originale, astăzi ____/____/___data autentificării de către Notarul Public.

 

 

Premiile din imagini sunt cu titlu de prezentare.

Acest site folosește cookies. Navigând în continuare, îţi exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor. Află mai mult ›